zondag 20 juli 2003

20 juli - San Diego

Dag 23

We stonden al om 8 uur op want we hadden beloofd naar het waterpark Soak City te gaan. Om 10 uur waren we bij het park, het ging net open. Van de mensen die naast ons parkeerden  kregen we een gratis toegangskaartje t.w.v. 13,95. Bij de kassa werden de tassen nagekeken en etenswaren en drinken werd eruitgehaald, dit kon je als je het park uitging ophalen. We huurden een kluisje en zochten 4 ligstoelen in de schaduw. Je kon met z’n vieren in een reuzenband van een enorm hoge glijbaan, best eng, we gilden het uit. Er waren een heleboel glijbanen, waaronder enorm steile of overdekte, een golfslagbad, een groot zwembad en een speeltuin met waterkanonnen. Er waren veel Mexicanen in het park voor een dagje uit, het park lag maar 5 km van de Mexicaanse grens. Om 16.30 uur gingen we weg, de bak met ingenomen etenswaren was natuurlijk nergens te bekennen. We reserveerden een tafel bij restaurant Benihana, naast het hotel en gingen daar tepanyaki eten. Daarna keken we nog rond bij een winkelcentrum en kochten bij een enorme sportzaak een frisbee voor op het strand.